Преработка на четиритактов двигател хонда 1,1кв
- badves
- Мнения: 126
- Регистриран: 23 юли 2019 23:54
Re: Преработка на четиритактов двигател хонда 1,1кв
Разбрах хондата не става за самолет,продължавам нататък нов проект китайски двутактов двигател енхел 1,8 за Sopwith Camel 1917 ще отвора нова тема да не ги смесваме нещата.
р
р
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
-
- Мнения: 530
- Регистриран: 24 апр 2019 09:48
Re: Преработка на четиритактов двигател хонда 1,1кв
И теглото на мотора в пълна комплектност с магнетно запалване и перка трудно ще слезе под 1.7кг. Според мен този мотор е за по-голям самолет.Трудно ще докараш центровка с тоя тежък мотор.Надявам се да го разбереш рано ,че после ще е късно.
Инж.Веселин Драганов М.С.
- badves
- Мнения: 126
- Регистриран: 23 юли 2019 23:54
Re: Преработка на четиритактов двигател хонда 1,1кв
Карбуратора се сменя задължително ,и махам маховика че е много тежък,от хобикинг ще поръчам електроно запалване,днес след олекотяване 1039гр.но без карбуратор и маховик.Тоя ми се струва че ще стане за камела.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
-
- Мнения: 530
- Регистриран: 24 апр 2019 09:48
Re: Преработка на четиритактов двигател хонда 1,1кв
Карбуратор 100-120 гр зависи от вида .Перка -малко под 100гр. Хъба с гайката и магнит ,датчик 60-80гр.Това отпред.Бордова батерия и запалване200-250гр-зависи от капацитета на батерията Хубаво е ,че тия неща минават в тялото.Ако остане на магнетно- маховик 300гр и бобина 140гр . Кофтито,че са отпред. Ще спестиш с електронното запалване 250-300гр. Не са много,но олеква носа ,а това е добре.
Инж.Веселин Драганов М.С.
- badves
- Мнения: 126
- Регистриран: 23 юли 2019 23:54
Re: Преработка на четиритактов двигател хонда 1,1кв
Разлика голяма само дето японския аломинии не можеш да го одрежиш .mmfsr написа: ↑21 сеп 2019 17:26Карбуратор 100-120 гр зависи от вида .Перка -малко под 100гр. Хъба с гайката и магнит ,датчик 60-80гр.Това отпред.Бордова батерия и запалване200-250гр-зависи от капацитета на батерията Хубаво е ,че тия неща минават в тялото.Ако остане на магнетно- маховик 300гр и бобина 140гр . Кофтито,че са отпред. Ще спестиш с електронното запалване 250-300гр. Не са много,но олеква носа ,а това е добре.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
- badves
- Мнения: 126
- Регистриран: 23 юли 2019 23:54
Re: Преработка на четиритактов двигател хонда 1,1кв
NGH GT17 17cc Gas Engine With Rcexl CDI Ignition (1.8HP) 190us dolar е това май му е тамън. 850грама.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
- badves
- Мнения: 126
- Регистриран: 23 юли 2019 23:54
Re: Преработка на четиритактов двигател хонда 1,1кв
новото ми попадение,този ще заспи май на камелчето 12000 оборота 30 кубика само 939 грама 2,7 кс. перка от 16x8 до 19x8
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
- badves
- Мнения: 126
- Регистриран: 23 юли 2019 23:54
Re: Преработка на четиритактов двигател хонда 1,1кв
ами нали съм начинаещ нямам ли право да питам?Добри Грабчев написа: ↑23 сеп 2019 21:03От някой сервиз за резачки ли ги вадиш тия мотори?
Каза ти го Фант...Тури си му едно електро и не се мъчи.
-
- Мнения: 530
- Регистриран: 24 апр 2019 09:48
Re: Преработка на четиритактов двигател хонда 1,1кв
Явно камелчето е поръчано вече.
Инж.Веселин Драганов М.С.
- badves
- Мнения: 126
- Регистриран: 23 юли 2019 23:54
Re: Преработка на четиритактов двигател хонда 1,1кв
download/file.php?id=2910
нали съм го снимал как кучето го пази от жена ми
Последна промяна от badves на 23 сеп 2019 21:23, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост