Model Sport History - Музей гр. Сопот
- S-LK
- Мнения: 665
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
Живко Матев покрива нормата за майстор на спорта по автомоделизъм през 1982г.
Ето свидетелството, че е удостоен със званието "МАЙСТОР НА СПОРТА": Никой не забелязва техническата грешка при изписване на фамилията му.
Би трябвало да бъде Живко Митев Матев.
Резултата е постигнат с модел METALEX в клас RC-EB.
Използвал е пропорционална радиоапаратура MULTIPLEX MINI-2
Ето свидетелството, че е удостоен със званието "МАЙСТОР НА СПОРТА": Никой не забелязва техническата грешка при изписване на фамилията му.
Би трябвало да бъде Живко Митев Матев.
Резултата е постигнат с модел METALEX в клас RC-EB.
Използвал е пропорционална радиоапаратура MULTIPLEX MINI-2
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- S-LK
- Мнения: 665
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
На 26 и 27 април 1980 год. в гр.Михайловград(сега гр.Монтана) се провежда
пролетен турнир по автомоделизъм за конструктори.
Като победител при средношколци Живко участвува и на стартовете при мъже.
Първи е Станчо Станчев, Живко Матев е втори, а Валентин Герчев трети.
Живко е с непропорционална апаратура ПИЛОТ-4, а останалите с пропорционални апаратури.
Според него ВАРИОПРОП.
Ще цитирам негови думи:
"...най-доброто ми време с Пилота е 37сек , но с правена машинка , че оригиналните бяха бавни .
Редуктор от самоснимачка на Смяна2 , моторче от ГДР пистова количка и центробежен съединител ,
... без писти за реверс на изходния вал , а връщане в нулата с пружини !" Снимката е от личния архив на м.с.Живко Матев.
пролетен турнир по автомоделизъм за конструктори.
Като победител при средношколци Живко участвува и на стартовете при мъже.
Първи е Станчо Станчев, Живко Матев е втори, а Валентин Герчев трети.
Живко е с непропорционална апаратура ПИЛОТ-4, а останалите с пропорционални апаратури.
Според него ВАРИОПРОП.
Ще цитирам негови думи:
"...най-доброто ми време с Пилота е 37сек , но с правена машинка , че оригиналните бяха бавни .
Редуктор от самоснимачка на Смяна2 , моторче от ГДР пистова количка и центробежен съединител ,
... без писти за реверс на изходния вал , а връщане в нулата с пружини !" Снимката е от личния архив на м.с.Живко Матев.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- S-LK
- Мнения: 665
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
Септември 2022-ра музея посетиха Светлана Ангелова със съпруга си Ангел Ангелов.
Ангел Ангелов се учуди, че в музея има повече от 30 "комбатарски" двигателя, а няма комбат.
Обеща, че ще доведе сина си Михаил и ще подарят един от техните модели.
Баща и син(F2D вице световни за юноши 2022-ра!) с подаръка за музея: Personal ID 72091, National ID 02562, Competitor Mihael Vasilev, Model nulmer MV-06.
Благодарности!
Ангел Ангелов се учуди, че в музея има повече от 30 "комбатарски" двигателя, а няма комбат.
Обеща, че ще доведе сина си Михаил и ще подарят един от техните модели.
Баща и син(F2D вице световни за юноши 2022-ра!) с подаръка за музея: Personal ID 72091, National ID 02562, Competitor Mihael Vasilev, Model nulmer MV-06.
Благодарности!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- S-LK
- Мнения: 665
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
Посетители от Ливан:
С интерес разгледаха музея.
2018-та бащата е посетил магазина, който беше разположен в тези помещения.С интерес разгледаха музея.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- S-LK
- Мнения: 665
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
MULTIPLEX EUROPA SPORT 4/6 Bestell-Nr.5701 S1163
Пореден подарък за музея от Атанас Георгиев гр.Пазарджик: Това е 6 каналния вариант внесен от ДСО "Младост" през 1984г.
Атанас смяташе, че предавателя е изгорен при погрешно захранване.
На практика проблема беше в двойката кварцове, не бяха оригинални!
Двойка e производство на фирмата NARVA с междинна честота 465Khz.
С оригинални кварцове междинната чесотата е 455Khz.
Едното серво е MPX NANO SERVO Best.-Nr.65000 е от комплекта.
Има признаци на живот, но не е годно за употреба.
Второто серво е Graupner VARIOPROP C501 Best.-Nr.3941 и не работи.
Атанас е съхранил оригиналното зарядно и ключа към приемника.
Благодарности на Атанас Георгиев!
Пореден подарък за музея от Атанас Георгиев гр.Пазарджик: Това е 6 каналния вариант внесен от ДСО "Младост" през 1984г.
Атанас смяташе, че предавателя е изгорен при погрешно захранване.
На практика проблема беше в двойката кварцове, не бяха оригинални!
Двойка e производство на фирмата NARVA с междинна честота 465Khz.
С оригинални кварцове междинната чесотата е 455Khz.
Едното серво е MPX NANO SERVO Best.-Nr.65000 е от комплекта.
Има признаци на живот, но не е годно за употреба.
Второто серво е Graupner VARIOPROP C501 Best.-Nr.3941 и не работи.
Атанас е съхранил оригиналното зарядно и ключа към приемника.
Благодарности на Атанас Георгиев!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- S-LK
- Мнения: 665
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
Преди година з.м.с.инж.Владимир Миров ми подари модела с който е станал световен шампион.
Момента на предаването е някъде в този клип:
По моя молба м.с.Георги Кабаков върна блясъка на модела с цвета от световното: До 1997-а в този клас(B1) моделите на з.м.с.инж.Владимир Миров имат друга консрукция.
По-конкретно двигателя е разположен вертикално с главата надолу.
По съвет на м.с.Георги Кабаков този модел копира скоростния му модел в клас F2A.
мотора е разположен хоризонтално с главата навън от кръга.
Двигателя е от серията АТ окомплектован и подготвен за състезанието от м.с.Георги Кабаков.
Няколко години след световното з.м.с.инж.Владимир Миров предоставя модела на
м.с.Георги Кабаков за участие в републиканско първенство по корабомоделизъм.
В последствие в България интереса към този клас нараства значително.
В момента B1 е най-масовия...
Силно вярвам, че модела ще бъде оборудван и с двигател.
Благодаря на з.м.с.инж.Владимир Миров и м.с.Георги Кабаков!
Момента на предаването е някъде в този клип:
По моя молба м.с.Георги Кабаков върна блясъка на модела с цвета от световното: До 1997-а в този клас(B1) моделите на з.м.с.инж.Владимир Миров имат друга консрукция.
По-конкретно двигателя е разположен вертикално с главата надолу.
По съвет на м.с.Георги Кабаков този модел копира скоростния му модел в клас F2A.
мотора е разположен хоризонтално с главата навън от кръга.
Двигателя е от серията АТ окомплектован и подготвен за състезанието от м.с.Георги Кабаков.
Няколко години след световното з.м.с.инж.Владимир Миров предоставя модела на
м.с.Георги Кабаков за участие в републиканско първенство по корабомоделизъм.
В последствие в България интереса към този клас нараства значително.
В момента B1 е най-масовия...
Силно вярвам, че модела ще бъде оборудван и с двигател.
Благодаря на з.м.с.инж.Владимир Миров и м.с.Георги Кабаков!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- S-LK
- Мнения: 665
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
CO2 027cc, Modela, Czechoslovakia
В музея има такъв неокомплектован подарен от м.с.Станчо Добрев.
Подобни двигатели работещи на въглероден диоксид бяха популярни в много страни.
Малко тегло, ниска цена, лесни за експлоатация.
Този тип двигатели нямаха популярност в България.
Нов с пълна комплектация!В музея има такъв неокомплектован подарен от м.с.Станчо Добрев.
Подобни двигатели работещи на въглероден диоксид бяха популярни в много страни.
Малко тегло, ниска цена, лесни за експлоатация.
Този тип двигатели нямаха популярност в България.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- S-LK
- Мнения: 665
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
TURNIGY 9XR, China, 2019
За повечето клиенти оригинния Spectrum беше скъпичък.
Бях решил, че трябва да има и такъв в музея.
Купих го без модул, но му сложих оригинален TURNIGY RF 9Xv2 2,4 Ghz.
Ето стандартните му харектеристиките:
8 Channel PPM/9 Channel PCM, • Full Ball Bearing gimbals, • Adjustable Stick Length, • Digital Trims on all Primary Axis,
16 Model Memory, • Assignable Switches, • Freely Assignable Channel Mixes, • Graphical Dual Rate and Exponential,
Sub Trim and Travel Adjust, • Flaps and Differential, • Throttle Hold, • Supports Heli/ Aero/ Glider Model Types
Programming Templates Based on Model Type, • Supports M1, M2, M3, M4 stick modes, • 128 x 64 backlit Liquid Crystal Display
Built in JR & Futaba Trainer Ports, • PPM & PCM Output, • JR Form Factor RF Modules (Orx Dsm2, Orx Open LRS 433Mhz etc)
Programmable Timers, • Low Voltage Warning and Buzzer, • Supports 3s Lipo (Required), • 9XR Firmware Pre-loaded
AVR ISP Interface, • Internal 2.4GHz Antenna
Такъв беше последния предавател с който заредих магазина си....приятел от гр.Карлово го закупи още щом го видя.За повечето клиенти оригинния Spectrum беше скъпичък.
Бях решил, че трябва да има и такъв в музея.
Купих го без модул, но му сложих оригинален TURNIGY RF 9Xv2 2,4 Ghz.
Ето стандартните му харектеристиките:
8 Channel PPM/9 Channel PCM, • Full Ball Bearing gimbals, • Adjustable Stick Length, • Digital Trims on all Primary Axis,
16 Model Memory, • Assignable Switches, • Freely Assignable Channel Mixes, • Graphical Dual Rate and Exponential,
Sub Trim and Travel Adjust, • Flaps and Differential, • Throttle Hold, • Supports Heli/ Aero/ Glider Model Types
Programming Templates Based on Model Type, • Supports M1, M2, M3, M4 stick modes, • 128 x 64 backlit Liquid Crystal Display
Built in JR & Futaba Trainer Ports, • PPM & PCM Output, • JR Form Factor RF Modules (Orx Dsm2, Orx Open LRS 433Mhz etc)
Programmable Timers, • Low Voltage Warning and Buzzer, • Supports 3s Lipo (Required), • 9XR Firmware Pre-loaded
AVR ISP Interface, • Internal 2.4GHz Antenna
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- S-LK
- Мнения: 665
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
KO PROPO ESPRIT-III UNIVERSE FM 40Mhz 3ch, Kondo Kagaku Co.,Ltd., Japan, 2011
Серийния номер на предавателя е 0684367
Единствен в България!
Пореден подарък за музея от Генко Базитов: Много красив и удобен предавател!
Пилот започнал с "ръчки" би имал успех с него.
Генко Базитов започна с 1/8 RC автомодели модели през 1995г.
За съжаление е свикнал с "кормило".
Използвал е предавателя само за едно състезание и е разбрал, че не е за него.
След това се връща към EX-10 Helios с "кормило" и продължава напред. Предавателя е коомплектован с приемник KR-302F.
Той не се отличава от предните модели KO PROPO.
Не снимах кутията, но на нея има следните интересни надписи:
ULTRA HIGH SPEED RESPONSE, ADVANCED CONTROL FOR THE PROFESSIONAL FRIVER
Esprit III Universe е следващата еволюция в серията Esprit.
Разбира се, като следващ модел на фирмата има повече функции от EX-10 Helios.
Повече информация: http://kopropo.com/america/esprit-iii-universe/
На практика другото неудобство е честота и телескопичната антена.
Признавам има възможност предавателния модул да се смени с гигахерцов.
Благодаря Генко!
Серийния номер на предавателя е 0684367
Единствен в България!
Пореден подарък за музея от Генко Базитов: Много красив и удобен предавател!
Пилот започнал с "ръчки" би имал успех с него.
Генко Базитов започна с 1/8 RC автомодели модели през 1995г.
За съжаление е свикнал с "кормило".
Използвал е предавателя само за едно състезание и е разбрал, че не е за него.
След това се връща към EX-10 Helios с "кормило" и продължава напред. Предавателя е коомплектован с приемник KR-302F.
Той не се отличава от предните модели KO PROPO.
Не снимах кутията, но на нея има следните интересни надписи:
ULTRA HIGH SPEED RESPONSE, ADVANCED CONTROL FOR THE PROFESSIONAL FRIVER
Esprit III Universe е следващата еволюция в серията Esprit.
Разбира се, като следващ модел на фирмата има повече функции от EX-10 Helios.
Повече информация: http://kopropo.com/america/esprit-iii-universe/
На практика другото неудобство е честота и телескопичната антена.
Признавам има възможност предавателния модул да се смени с гигахерцов.
Благодаря Генко!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- S-LK
- Мнения: 665
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
Посетители в музея на моделизмите:
Д-р Костадин Костадинов е бивш музеен работник и е пожелал да посети обекта.
Посещението е в петък късно вечерта, не съм присъствувал на него.Д-р Костадин Костадинов е бивш музеен работник и е пожелал да посети обекта.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
м.с. инж. Любомир Караиванов
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта