


Ех Бачо?Какво пак направих че шма спукаш от бой?Това че сте правили лицеви опори,няма нищо с Ф3А пилотажа!
ееееее- че то има много двумоторни, на които не са им криви муцунитеДобри Грабчев написа: ↑22 юни 2022 09:53
Мисля, че заради еднаквата посока на въртене на двигателите.
Намерих ето това в Уикипедията: в точка 3. Техническо описание на конструкцията (Не 111Н) от съдържанието:бачо илия депрона написа: ↑22 юни 2022 09:01Дръпнах ей това
Heinkel_He_111_oz6846.pdf
Сега видях, че муцуната е изкривена - каква ли е била идеята
Явно това е идеята - за по-добра видимостstef.vt.bg написа: ↑22 юни 2022 20:54
. В първата се намира пилотската кабина, която е изцяло остъклена, а за по-добра видимост канцелът е асиметричен, като носовата част е извита надясно. ..
не си ли разбрал досега, че си падам по грозотии.....да, МИГ-а не е грозотия, но аз успях да го превърна в такава...и сигурно разочаровах тия, които ми помогнаха с чертежи и съвети.....амаааа- толкова мога....дето се казва- ''не бийте оркестъра, той толкова може''
По грозно от швейцарка няма!Дори кравата Милка е красива!бачо илия депрона написа: ↑22 юни 2022 21:32не си ли разбрал досега, че си падам по грозотии.....да, МИГ-а не е грозотия, но аз успях да го превърна в такава...и сигурно разочаровах тия, които ми помогнаха с чертежи и съвети.....амаааа- толкова мога....дето се казва- ''не бийте оркестъра, той толкова може''
Хич не ми дреме дали е бил добър, лош, или е грозен...гледам да е нещо лесно за правене.....тялото и крилата са лесни ,ама тия гондоли на моторите, хич не ми е ясно как ше ги направя
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта