Нещо интересно
-
- Мнения: 1859
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: Нещо интересно
това не е мощността, а кубатурата- 5 х 0,8сс....а мощността- незнайно колко е.....но е доста повече от на 4-кубиков....щото на всяка една пета от един оборот, има работен ход.......интересна заигравка....даже първоначално го запали без тоя компресор- с неква външна помпа....и карбуратора беше встрани.........стария Йотов от Русе мислеше да прави нещо подобно - 3 х 6,5 куб.
Последна промяна от бачо илия депрона на 15 дек 2020 16:59, променено общо 2 пъти.
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
-
- Мнения: 530
- Регистриран: 24 апр 2019 09:48
Re: Нещо интересно
Опити винаги е имало и ще има. На времето в началото на века в София Митко бе направил на общ гребен вал два 7.5 на редуктори.Куплирането бе с еднопосочни лагери и там се оказа слабото място.Идеята бе ,че два 7.5 куб. двигателя имат мощност от кон и половина повече от един 15 куб. мотор. Другия негатив бе голямото количество гориво необходимо за тая конфигурация -1.5 литра и нагоре. Другите негативи са надежността на два двигателя спрямо един,но това не бе основен фактор.Така и проекта свърши само на проби-но опитаха. Браво.
Инж.Веселин Драганов М.С.
- Slav_s
- Site Admin
- Мнения: 696
- Регистриран: 28 ное 2016 14:54
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нещо интересно
По скоро 4сс сумарно, един кокс до колкото помня беше 0,8сс.
Слави Чорбанов - София 0889290525
Balsa flies BETTER !
Balsa flies BETTER !

-
- Мнения: 530
- Регистриран: 24 апр 2019 09:48
-
- Мнения: 1859
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: Нещо интересно
[/quote]
По скоро 4сс сумарно, един кокс до колкото помня беше 0,8сс.
[/quote]
точно ...0.049 е 0,8сс
По скоро 4сс сумарно, един кокс до колкото помня беше 0,8сс.
[/quote]
точно ...0.049 е 0,8сс
Последна промяна от бачо илия депрона на 15 дек 2020 16:57, променено общо 1 път.
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
-
- Мнения: 1859
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: Нещо интересно
[/quote]
До колкото разбрах клапанно газоразпределение няма.Шибърен компресор надува картера и вкарва под налягане горивна смес последователно в цилиндрите.
[/quote] май няма никакво газоразпределение- напомпва в картера горивната смес и всеки цилиндър се пълни,като му се отвори шибърния отвор....помпата е пластинчата а не шибърна
До колкото разбрах клапанно газоразпределение няма.Шибърен компресор надува картера и вкарва под налягане горивна смес последователно в цилиндрите.
[/quote] май няма никакво газоразпределение- напомпва в картера горивната смес и всеки цилиндър се пълни,като му се отвори шибърния отвор....помпата е пластинчата а не шибърна
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
-
- Мнения: 1859
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: Нещо интересно
гигантска щука от пенокартон
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
-
- Мнения: 2721
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Нещо интересно
Нещата отиват на там, че ще трябва отново да ходиш до Варна?




master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 530
- Регистриран: 24 апр 2019 09:48
Re: Нещо интересно
Схемата на продухването на тоя мотор се нарича -с общ външен ресивър.Подобни схеми има в големите корабни двутактови дизели със сух картер.
Инж.Веселин Драганов М.С.
-
- Мнения: 1859
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: Нещо интересно
какъв е принципа
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост