Model Sport History - Музей гр. Сопот
- S-LK
- Мнения: 662
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
В неделя (23 март 2025г.) музея посети м.с..Николай Пейчев.
Започнахме със сглобяването на модел с размах на крилете 3,5 метра: Не довършихме сглобяването, защото помещението е малко.
Първо ще мисля къде е как да го разположа и тогава ще бъде сглобен. На снимката се виждат подаръците от Николай, а той ми разказва за ракетопланера.
Не съм виждал ракетопланер с 5 сервомеханизма.
Показах му, какво има до момента в раздела "ракетомоделизъм".
Николай обеща да помогне с допълването му.
Благодаря от сърце на м.с.Николай Пейчев!
Започнахме със сглобяването на модел с размах на крилете 3,5 метра: Не довършихме сглобяването, защото помещението е малко.
Първо ще мисля къде е как да го разположа и тогава ще бъде сглобен. На снимката се виждат подаръците от Николай, а той ми разказва за ракетопланера.
Не съм виждал ракетопланер с 5 сервомеханизма.
Показах му, какво има до момента в раздела "ракетомоделизъм".
Николай обеща да помогне с допълването му.
Благодаря от сърце на м.с.Николай Пейчев!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от S-LK на 31 май 2025 16:09, променено общо 1 път.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- S-LK
- Мнения: 662
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
VOLTURE 3500 F3J, MVM model, Bulgaria, 2010
Подарък от м.с.Николай Пейчев: През далечната 2009-та трима българи решават да конструират и изработят конкурентен композитен авиомодел.
Идеята е на м.с.Иван Георгов, финансирането и труда м.с.Васил Милев, профила е създаден от авиоинжинера Марин Костов.
По разкази на м.с.Васил Милев и м.с.Иван Георгов профила е смятан 9 месеца!
При по-късните изпитания се вижда, че авиоинжинера Марин Костов се е справил отлично.
Матриците се изработват от гръцка фирма с офис в гр.Пловдив.
Фирмата е разполагала с изключително точни и прицизни машини с ЦПУ.
Тези които са виждали матриците споделиха, че качеството е много високо.
Цената е била висока, но м.с.Васил Милев "стискайки зъби" се е справил.
Тест пилота м.с.Иван Георгов сподели - самолета лети най-добре на безветрие!
По-късно добави - профила е 30% от хордата.
Производството е започнато от м.с.Васил Милев през 2010г.
Има три версии - нормално стъкло, карбонова D-кутия и пълен карбон.
Съответно има и различна цена.
В процеса на производство, по желание на потребителите са правени много корекции.
В щатите моделите са продавани от фирма "SKIP MILLER MODEL's".
2011 е пуснат в продажба "Vulture 3500 E"(за оборудване с електродвигател).
Моделите успешно са продавани в Австралия, Азия, Америка и Европа.
Благодаря на м.с.Николай Пейчев!
Подарък от м.с.Николай Пейчев: През далечната 2009-та трима българи решават да конструират и изработят конкурентен композитен авиомодел.
Идеята е на м.с.Иван Георгов, финансирането и труда м.с.Васил Милев, профила е създаден от авиоинжинера Марин Костов.
По разкази на м.с.Васил Милев и м.с.Иван Георгов профила е смятан 9 месеца!
При по-късните изпитания се вижда, че авиоинжинера Марин Костов се е справил отлично.
Матриците се изработват от гръцка фирма с офис в гр.Пловдив.
Фирмата е разполагала с изключително точни и прицизни машини с ЦПУ.
Тези които са виждали матриците споделиха, че качеството е много високо.
Цената е била висока, но м.с.Васил Милев "стискайки зъби" се е справил.
Тест пилота м.с.Иван Георгов сподели - самолета лети най-добре на безветрие!
По-късно добави - профила е 30% от хордата.
Производството е започнато от м.с.Васил Милев през 2010г.
Има три версии - нормално стъкло, карбонова D-кутия и пълен карбон.
Съответно има и различна цена.
В процеса на производство, по желание на потребителите са правени много корекции.
В щатите моделите са продавани от фирма "SKIP MILLER MODEL's".
2011 е пуснат в продажба "Vulture 3500 E"(за оборудване с електродвигател).
Моделите успешно са продавани в Австралия, Азия, Америка и Европа.
Благодаря на м.с.Николай Пейчев!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от S-LK на 31 май 2025 16:09, променено общо 3 пъти.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- S-LK
- Мнения: 662
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
OPS 60 Speed "RED HEAD", GLOW, ABC, 3 channel, MOTORI MONZA ITALY, 1972
Подарък от м.с.Николай Пейчев: Нов, не пален... няма тръба, няма кок.
В музея има два "5 канални" OPS 60(по-късна версия).
Българските моделисти успешно използваха такива двигатели.
Подаръка допълва липсващо звено.
По-късно ще има стойка, табелка и вероятно клипче.
Благодаря на м.с.Николай Пейчев!
Подарък от м.с.Николай Пейчев: Нов, не пален... няма тръба, няма кок.
В музея има два "5 канални" OPS 60(по-късна версия).
Българските моделисти успешно използваха такива двигатели.
Подаръка допълва липсващо звено.
По-късно ще има стойка, табелка и вероятно клипче.
Благодаря на м.с.Николай Пейчев!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от S-LK на 31 май 2025 16:10, променено общо 2 пъти.
м.с. инж. Любомир Караиванов
-
- Мнения: 530
- Регистриран: 24 апр 2019 09:48
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
Има още едно звено преди него .С осемте болта на главата.
Инж.Веселин Драганов М.С.
- S-LK
- Мнения: 662
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
MK-17 №8710988 , Glow, Modified in Bulgaria, 1987
Подарък от м.с.Николай Пейчев: Закрепването на главата с шест винта е добра идея.
Използвана е свещ "Micromeccanica SATURNO" с отстранен дефлектор.
Целта е по-високи резултати при състезания за пионери и средношколци.
Благодаря на м.с.Николай Пейчев!
Подарък от м.с.Николай Пейчев: Закрепването на главата с шест винта е добра идея.
Използвана е свещ "Micromeccanica SATURNO" с отстранен дефлектор.
Целта е по-високи резултати при състезания за пионери и средношколци.
Благодаря на м.с.Николай Пейчев!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от S-LK на 31 май 2025 16:10, променено общо 1 път.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- S-LK
- Мнения: 662
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
OPS 29 SPEED VAA, Glow, Itally, 1980
Подарък от м.с.Николай Пейчев: Придружен е с две нови "TUBO ACCORDATO-TUNED PIPE 29-40".
Използван е за скоростен корабен модел с воден винт клас А2.
Благодаря на м.с.Николай Пейчев!
Подарък от м.с.Николай Пейчев: Придружен е с две нови "TUBO ACCORDATO-TUNED PIPE 29-40".
Използван е за скоростен корабен модел с воден винт клас А2.
Благодаря на м.с.Николай Пейчев!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от S-LK на 31 май 2025 16:11, променено общо 1 път.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- S-LK
- Мнения: 662
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
Два приемника подарък от м.с.Николай Пейчев:
На българския има и номер на факс.
В предни постове имаше информация за тези приемници.
Благодаря на м.с.Николай Пейчев!
Бяха облечени с тънко метално фолио и това е причината лепенките на тях да се запазят.На българския има и номер на факс.
В предни постове имаше информация за тези приемници.
Благодаря на м.с.Николай Пейчев!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от S-LK на 31 май 2025 16:11, променено общо 1 път.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- S-LK
- Мнения: 662
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
Quatra Mini Receiver FM 4CH 40Mhz
Още едно приемниче подарък от м.с.инж.Николай Пейчев: Благодаря на м.с.Николай Пейчев!
Още едно приемниче подарък от м.с.инж.Николай Пейчев: Благодаря на м.с.Николай Пейчев!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от S-LK на 31 май 2025 16:11, променено общо 1 път.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- S-LK
- Мнения: 662
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
Моделарски електронни изделия на м.с.Николай Пейчев:
Благодаря на м.с.Николай Пейчев!
Изделията са за лично ползване и за приятели моделисти, не са произвеждани серийно.Благодаря на м.с.Николай Пейчев!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от S-LK на 31 май 2025 16:12, променено общо 1 път.
м.с. инж. Любомир Караиванов
- S-LK
- Мнения: 662
- Регистриран: 27 фев 2019 17:56
- Местоположение: гр. Сопот
- Контакти:
Re: Model Sport History - Музей гр. Сопот
Ракетоплан клас S8E/P (двигател 40 Ns), 2013
Подарък от м.с.Николай Пейчев: Българския двигател "JAMBOL JET" 40 Ns е все още на модела: Управлението е елерони, флапс, елеватор и ръдър. Общо 5 серва.
На флапса е поставено серво Vigor с метален редуктор заради по-голямото натоварване.
Другите четири серва са Turnigy™ T541BBD High Torque DS Nano Servo 20T 0.7kg / 0.09sec / 4.7g.
На подходящо място в музея: Втори модел на м.с.Николай Пейчев за Европейското първенство в Каспичан 2013г.
Следващата 2014 отново го използва на Световното пак там.
Полигона е до с. Златна нива.
Крилото е произведено от NAN models.
Благодаря на м.с.Николай Пейчев!
Подарък от м.с.Николай Пейчев: Българския двигател "JAMBOL JET" 40 Ns е все още на модела: Управлението е елерони, флапс, елеватор и ръдър. Общо 5 серва.
На флапса е поставено серво Vigor с метален редуктор заради по-голямото натоварване.
Другите четири серва са Turnigy™ T541BBD High Torque DS Nano Servo 20T 0.7kg / 0.09sec / 4.7g.
На подходящо място в музея: Втори модел на м.с.Николай Пейчев за Европейското първенство в Каспичан 2013г.
Следващата 2014 отново го използва на Световното пак там.
Полигона е до с. Златна нива.
Крилото е произведено от NAN models.
Благодаря на м.с.Николай Пейчев!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от S-LK на 31 май 2025 16:12, променено общо 1 път.
м.с. инж. Любомир Караиванов
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост