Пробиване на неръждавейка

Как да изберем модел и оборудване. Полезни съвети за начинаещи
nonkapo
Мнения: 227
Регистриран: 03 мар 2020 23:15

Пробиване на неръждавейка

Мнение от nonkapo » 24 апр 2021 21:00

Добър вечер. На някого налагало ли му се е да пробива неръждавейка и каква е технологията за това? Второ свредло чупя без успех. Пробвах и на бързи и на средни и бавни-нъцки. Знам че смазка е необходима, но имам само двигателно масло и ползувам него.

бачо илия депрона
Мнения: 1859
Регистриран: 29 мар 2017 19:43

Re: Пробиване на неръждавейка

Мнение от бачо илия депрона » 25 апр 2021 09:19

колко е дебела тая неръждавейка, че не можеш да я пробиеш
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/

Потребителски аватар
Марин
Мнения: 932
Регистриран: 20 дек 2016 18:30

Re: Пробиване на неръждавейка

Мнение от Марин » 25 апр 2021 11:21

Кобалтово свредло, пробивал съм отвори дори в ножове.

nonkapo
Мнения: 227
Регистриран: 03 мар 2020 23:15

Re: Пробиване на неръждавейка

Мнение от nonkapo » 02 май 2021 08:01

бачо илия депрона написа:
25 апр 2021 09:19
колко е дебела тая неръждавейка, че не можеш да я пробиеш
Дебелшка си е. 8мм. Според баща ми свредло с правилно подострен връх, охлаждане и бавни обороти му е цаката.

faktura
Мнения: 835
Регистриран: 02 дек 2017 01:02
Контакти:

Re: Пробиване на неръждавейка

Мнение от faktura » 02 май 2021 12:19

Подложи парче шкурка под свредлото

nonkapo
Мнения: 227
Регистриран: 03 мар 2020 23:15

Re: Пробиване на неръждавейка

Мнение от nonkapo » 04 май 2021 21:40

Не. Пантата на служебния кенеф е със скъсани шпилки. Трябва да я разпробия и да сложа болтове вместо шпилките. Иначе току виж съм загубил цялата врата някъде.

mmfsr
Мнения: 530
Регистриран: 24 апр 2019 09:48

Re: Пробиване на неръждавейка

Мнение от mmfsr » 05 май 2021 16:30

Не бих използвал за тази цел болтове.Ако е оста на пантата на врата на автомобил има стари и елегантни решения,които съм пробвал. На Пежо разпробивам на 8мм.и поставям пружинен щифт. Тези щифтове се продават в различна дължина и дебелина на лентовия материял,от който са направени.Мисля бяха два вида по дебелина.Същото и при Опел -от 7 на 8 мм. При Трабана са си направо 8мм. Бих препоръщал да се оставят 10-15мм по дълги и с преместване осово на щифта след износване отново се премахва хлабината. Това написаното е за оста на пантата, ако става въпрос за захващането и към вратата или купето просто се извинявам,че не съм разбрал.
Инж.Веселин Драганов М.С.

бачо илия депрона
Мнения: 1859
Регистриран: 29 мар 2017 19:43

Re: Пробиване на неръждавейка

Мнение от бачо илия депрона » 05 май 2021 20:05

nonkapo написа:
04 май 2021 21:40
Не. Пантата на служебния кенеф е със скъсани шпилки. Трябва да я разпробия и да сложа болтове вместо шпилките. Иначе току виж съм загубил цялата врата някъде.
Махай вратата, слагай едно перде...и си спести ядовете....хем пердето ше могат да го ползват, когато няма хартия :D :D
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/

nonkapo
Мнения: 227
Регистриран: 03 мар 2020 23:15

Re: Пробиване на неръждавейка

Мнение от nonkapo » 05 май 2021 22:01

кенеф=автомобил :mrgreen:

nonkapo
Мнения: 227
Регистриран: 03 мар 2020 23:15

Re: Пробиване на неръждавейка

Мнение от nonkapo » 11 май 2021 16:38

Предаде се най накрая. Само че се наложи да я сваля и на бормашината, бавни обороти, вода, едно счупено свредло и вече си имам две дупки. Първо пилотни отвори с по малък диаметър(точно там се счупи свредлото).


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта