


Замислям се обаче , щом на 2м. свива толкова --- колко ли ще свие корпуса на истинските яхти дето са по 15/20м. ????

Доста як излезе този ЯкДобри Грабчев написа: ↑07 ное 2018 18:47Ето какво става когато колелото започне да се прибира по време на кацане...Дясното колело дърпа самолета на дясно и излиза извън полосата!
Не съм съгласен с част от тезата, касаеща якостните характеристики. При еднаква здравина алуминиевата конструкция е по-лека от дървената.Fantasmos написа: ↑28 ное 2018 13:50On 7 July 1938, Geoffrey de Havilland wrote to Air Marshal Wilfrid Freeman, the Air Council's member for Research and Development, discussing the specification and arguing that in war there would be shortages of aluminium and steel but supplies of wood-based products were "adequate." [nb 3] Although inferior in tension, the strength to weight ratio of wood is equal to or better than light alloys or steel, hence this approach was feasible.[17][13]
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост