Тръбата не е изнесена на вън , а е много близко до цилиндъра и се връзва с ауспуха със силиконов маркуч като едно време резонансите на Вебрите.
За контурно ( плоско ) тяло е идеален , но за обемно тяло трябва или да се дълбае тялото , или да се вгради.
От зад излиза с маркуч да изведе газовете на вън и да не клепе тялото вътре.
Моторчето ми е подарък и стои от около 4/5г. заради конструкцията и проблема описан по-горе.
Има и друго решение -- да се направи удължение между кривката и цилиндъра да се изнесе тръбата на вън от цилиндъра , но е свързано със стругарска работа

Ако ви е интересно --- като ми го подариха , моторчето изпускаше гориво от предния лагер, поръчах му нови лагери , смених ги и нещата се оправиха и от тогава събира прах
Ето клипче след смяната на лагерите , работи перфектно
