Ла -5 фн
-
- Мнения: 2721
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Ла -5 фн
И малко работа по модела.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 2721
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Ла -5 фн
Кабината е направена вече.

Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от Tasev на 08 апр 2020 19:45, променено общо 1 път.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 2721
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Ла -5 фн
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 2721
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Ла -5 фн
Днес поработих по Ла то.

Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 2721
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Ла -5 фн
И декалите!


Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 2721
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Ла -5 фн
В М1:10 модела е с крило метър,и нещо?Ако му хакнеш двг?Става тежък модел!За бензин ....изобщо забрави!Няма такъв мотор!За сега.При електро версия има всевъзможни вариаций?Зависи какво искаш да стане?

Вече имаш опит !!Да не забравяме че най-добре се кара бавно летящ планер.И голям самолет.Доста е коментирано по тая тема.
master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 1859
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: Ла -5 фн
това завършено ли е
с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
-
- Мнения: 2721
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Ла -5 фн
Чака си мотор и гуми!Бачо Илия.Има машинки 3 бр.



master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 2721
- Регистриран: 29 ное 2016 14:33
Re: Ла -5 фн
Да така е прав си! Аз съм на вариант електро по евтинко и по запазващо един депронов модел, ако лети по хубаво няма! Ти действаш бавно но те хубавите работи стават бавно опитен си . 
[/quote]
Тялото е балзова конструкция облечено с балза.Направих го за здравина и дълголетие,ако не срешне земята под критичен ъгъл.
При депрона има един момент с времето да "старее".А електро си е за да не се цапам! Дори и да е ДВГ -ефекта от "бръмченето" не ми е интересен.Запуска на такъв мотор си е дълга процедура!


[/quote]
Тялото е балзова конструкция облечено с балза.Направих го за здравина и дълголетие,ако не срешне земята под критичен ъгъл.





master of sports Krasimir Tasev (BUL) (9462) | World Air Sports Federation
-
- Мнения: 1859
- Регистриран: 29 мар 2017 19:43
Re: Ла -5 фн
[/quote]
Тялото е балзова конструкция облечено с балза
Запуска на такъв мотор си е дълга процедура!

[/quote]
ама на първите снимки се вижда, че е депрон...кога го смени с балса......
.........като се сетя за Кифчо, дето на всяка сбирка , 90% от времето му минаваше в припалване на некое двг и то все гаснеше- и на мене ми минава мерака за двг

Тялото е балзова конструкция облечено с балза
Запуска на такъв мотор си е дълга процедура!


[/quote]
ама на първите снимки се вижда, че е депрон...кога го смени с балса......
.........като се сетя за Кифчо, дето на всяка сбирка , 90% от времето му минаваше в припалване на некое двг и то все гаснеше- и на мене ми минава мерака за двг




с.л.д. инж.ИЛИЯ ИЛИЕВ - 0899 11 58 58 -/ Специалист по Летящи Дивотии/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост